The Wash
The Wash is an action-comedy starring Snoop Dogg and Dr. Dre. As mismatched roommates working at a car wash, they come together to rescue their boss (George Wallace) from a couple of first-time kidnappers. If they don't settle their differences and get Mr. Washington back, the good times at The Wash will soon come to an end.