The Way
Directed by Emilio Estevez, The Way is the story of one man's struggle to complete a physical and spiritual journey that his son has left behind. It’s meant to be a solitary journey, but Tom (Martin Sheen) quickly gains unwanted companions who find different ways to melt the grumpy American’s defenses. This spirited road-movie crosses territories that are comic, adventurous and keenly moving.