The Who - Live at Shea Stadium
The Who's 1982 tour, which was all in North America apart from two warm-up dates at the Birmingham NEC in England, was their last to feature Kenney Jones on drums and they wouldn't tour again until 1989. The tour promoted the recent 'It's Hard' album, which had been released in June 1982, and the set list included a number of tracks from that album, some of which the band would only play live o...