The Wind Will Carry Us
A group of people from the city arrive in a little village with a different kind of mission. They pretend to be communications engineers, but they are waiting for the death of a woman who is over 100. The leader of the group and a young boy from the village become friends. It also explores cultural differences between a man from the city and from a village.