The Witch In the Window
THE WITCH IN THE WINDOW focuses on separated father Simon and his estranged twelve year-old son, Finn, who head to Vermont to repair an old farmhouse and encounter the malicious spirit of a previous owner, an infamously cruel woman named Lydia. With every repair Simon makes, he's also making her spirit stronger... until a terrifying encounter leaves him doubting whether he can protect his son from the evil that's making its way into their heads, and hearts.