Tidal
The documentary follows Lisa Beasley's journey after a horrific BASE jumping accident encourages her to return to the ocean. Lisa's journey begins with a childhood love of water and sea life. This obsession continues until it is eclipsed by her growing infatuation with skydiving and then BASE jumping. As her jump numbers increase, so too do the risks, until one jump changes everything.