Time to Kill
A couple of friends on their way to a rock festival pick up two hitchhiking girls going to the same event, but their trip is ruined due to an unexpected car breakdown. Now, this group of travelers find themselves in the creepy and dilapidated shanty town of Sant Marti, and all hell is about to break loose.