Tin Cup
Roy McAvoy was a golf pro with a bright future, but his rebellious nature and bad attitude cost him everything. Now working as a golf instructor, he falls for his newest pupil, Dr. Molly Griswold, a psychiatrist who happens to be the girlfriend of PGA Tour star and Roy's rival, David Simms. After he is humiliated by Simms at a celebrity golf tournament, McAvoy decides to make a run for the PGA Tour, as well as Molly's heart.