Ticks: The Real Vampires
Ticks: The Real Vampires has been filmed on two continents - Europe and North America. It is comprised of two action curves. One is a portrait of the life cycle of the tick throughout its three stages of development - as larvae, as nymphs and as adults. All action will take place in natural surroundings.