Todd Rundgren - Healing Live
The 'Todd'/'Healing' tour of 2010 (only six shows) was promoted by Rundgren Radio, the weekly Internet Todd-centric radio show. Todd performed these two classic albums in their entirety live in concert for the first time. This program captured the event in an intimate setting with Todd Rundgren performing the entire album, track by track. A MUST for Todd Rundgren fans!