Tommy Shaw - Sing For The Day!
Sing For The Day! showcases Styx guitarist/vocalist Tommy Shaw's rousing 2016 solo turn with the Cleveland-based Contemporary Youth Orchestra, under the direction of principal conductor/founder Liza Grossman. Alongside guitarist/musical director Will Evankovich and backed by the next generation of the finest high-school-aged musicians in Ohio, Shaw also celebrates the tenth anniversary of Styx'...