Tomorrow Will Be Better
In January 2010, Libor Podmol arrived in the USA to buy a motorbike from one of the biggest names in freestyle motorcross. The battle for the freestyle motorcross world champion is on. This attractive sport full of dangerous jumps and stunts has captivated fans and sponsors around the world.