Tranquillo
As a twenty-something youngster Peter is living a routined urban life and organizes parties. He's charming but acts egoistically. A chronic tinnitus is leading to self-destructive impulses, in which he isolates himself, distances himself from friends and ends his relationship. He tries to keep up his known life and fails because of physical and mental boundaries. Suppression and discernment...