Trap Jazz
Trap Jazz follows three classically trained Jazz-playing best friends from Atlanta; each revered within the music industry for working with some of the world's top Pop and Hip-Hop artists. Trap Jazz sees them leaving their comfort zone behind the artist and embarking on the uncertain journey of stepping out of the supportive shadows and into the spotlight. Along the way, we chronicle what shapes each of them and the two genres they are trying to meld together.