The Law and Jake Wade
Respected New Mexico marshal Jake Wade was once an outlaw. When the leader of his former gang is arrested, tried and sentenced to hang, Wade feels indebted to his former cohort and sets the outlaw free. But The outlaw wants the loot from their last heist and kidnaps Wade's fiancée to ransom for the money. Now, a desperate game of cat and mouse unfolds across the unforgiving New Mexican wilderness between Wade and the man who was once his friend.