Trouble Every Day
American newlyweds Dr. Shane and June Brown travel to Paris for their honeymoon. Once there, Shane begins a search for his former medical collegaue Leo, who may have information or a cure for the tropical virus that has transformed Leo's wife into a murderous sexual carnivore, and may soon do the same to Shane.