Trust the Man
Two New York couples try to navigate through the ever-present pitfalls of love and marriage. A successful actress (Julianne Moore), her househusband (David Duchovny), her ne'er-do-well brother (Billy Crudup) and his girlfriend (Maggie Gyllenhaal) cope with work demands and infidelity as they search for real love and easy parking.