Winner
Winner is a brilliant young misfit from Texas who finds her morals challenged while serving in the U.S. Air Force and working as an NSA contractor. A fresh take on the traditional whistleblower thriller, the coming-of-age story follows an idealistic young woman persecuted for standing by her principles.