Ghostwritten
Clinging to the reputation of his one hit novel, writer Guy Laury (Jay Duplass) accepts a winter residency on a reclusive island whose residents seem friendly at first. The discovery of a lost manuscript and its possible ties to a murder case, however, throw into question the intentions of everyone around him.