Where the Heart Is
After Tennessee teen Novalee Nation (Natalie Portman) is left literally barefoot and pregnant in a Walmart parking lot by her no-good boyfriend, Willy Jack Pickens (Dylan Bruno), she manages to live within the mammoth megastore until her baby's abrupt arrival makes her a media darling. After this, Good Samaritan nurse Lexie (Ashley Judd) takes in Novalee and her newborn daughter. Before long, Lexie and Novalee form a life-changing bond of friendship and sisterhood.