Wrath of Man
Mysterious and wild-eyed, a new security guard for a cash truck surprises his co-workers when he unleashes precision skills during a heist. The crew is left wondering who he is and where he came from. Soon, the marksman's ultimate motive becomes clear as he takes dramatic and irrevocable steps to settle a score.