Don Q
Feeding off decades of delusion, longtime Little Italy resident Don Q believes himself to be a powerful mafia figurehead set out to reclaim the neighborhood and its fleeting values. It isn't until the return of a ruthless ex-con that Q's fantasy is put to the test, landing the self-proclaimed Don and a loyal recruit in an ensuing turf war.