The Long Kiss Goodnight
Academy Award winner Geena Davis stars with Samuel L. Jackson as a typical mother and schoolteacher with a past that's anything but typical -- only she can't remember it and it could come back to kill her in The Long Kiss Goodnight. Eight years ago, Samantha Caine (Davis--The Accidental Tourist) lost her memory, and since then she has slowly built a new life, even though disturbing flashes of memory and strange, seemingly innate skills haunt her. When a car accident and a news story start to trigger her memory, she hires detective Mitch Hennessy (Jackson--Snakes on a Plane) to investigate. But others are watching, and she has only been safe as long as she can't remember.