DC Super Hero Girls: Legends of Atlantis
Sisters of the sea, Siren and Mera catch the students of Super Hero High off guard in a surprise attack to steal a very powerful relic: the Book of Legends. With the book in her possession and harnessing more power than ever, Siren aims to raise an army from the depths of the ocean's trenches. It's up to Wonder Woman, Batgirl, and Supergirl to help Aquaman in defending Atlantis and stopping the sinister Siren! Get ready for a thrilling adventure featuring the DC Super Hero Girls!