No Love Lost
Étienne is barely twenty when he falls in love with Valérie, and hardly older when their daughter Rosa is born. When Valérie leaves, abandoning them, Étienne chooses not to make a big deal of it, and they build a happy life together. Sixteen and a half years later, as father and daughter go their separate ways, each to persue their own lives, the past resurfaces...