Broken Bridges
In this bittersweet story about family, love and redemption, the death of a loved one brings fading country music star Bo Price (Toby Keith) back to his hometown where he is reunited with his childhood sweetheart (Kelly Preston) and meets his 16-year-old daughter for the first time. Can Bo mend the bridges that were broken when he up and left his home and loved ones for fame and fortune?