The Gravity
A mysterious planetary alignment ignites the sky, worrying the inhabitants of a neighborhood. A group of teens, the Ronins, reign over the community and view the planetary event as the possibility of a new era. Three childhood friends, Daniel, Joshua, and Christophe, once separated by dealing and prison, will have to reunite to confront the gang. After that night with the blood-red sky, nothing will ever be the same...