Esther & the Law: The Case Against Shell
For decades, Esther Kiobel has fought for justice for her husband, who was one of the nine men executed in 1995 after revolting against Shell's pollution of Ogoniland, Nigeria. Almost 25 years later Esther takes Shell to court in the Netherlands.