The Invisible Fight
USSR-China border, 1973. Rafael, is in the army on guard duty when the border falls under attack from flying Chinese kung fu warriors. Utterly fascinated by the long-haired Chinese hippie kung fu aces clad in black and flying around blasting forbidden Black Sabbath music from their portable radio, Rafael gets struck by a revelation; he too wants to become a kung fu warrior. Faith leads Rafael to an Orthodox monastery where the black-clad monks do their training but his road to achieving the almighty power of humility required is long, winding and full of kick-ass adventures.