Ascent Of Evil: The Story Of Mein Kampf
Today, Adolf Hitler's autobiography cum Nazi manifesto is still sold all over the world, under the counter, on the internet or simply at the bookshop. This 700 page book, published in 1925, was re-edited numerous times since the death of the author. How was it written? Was Hitler really the author? Were the war and the Holocaust truly inscribed in its pages?