The art of silence
The first feature documentary about the legendary pantomime Marcel Marceau. He inspires several generations of artists and people around the world. But the tragic background behind his work has remained hidden for a long time. 'The art of silence' sheds new light on his life and unique art form, which his family and companions keep alive to this day.