Paul Blart: Mall Cop 2
Six years after he saved the day at his beloved New Jersey shopping mall, security guard Paul Blart (Kevin James) is taking a well-deserved vacation. In recognition for his hard work, he's won an all-expenses-paid trip to a security convention in Las Vegas, and decides to take his teenage daughter, Maya (Raini Rodriguez), with him. True to form, however, Paul just can't relax and take it easy, so when he uncovers a criminal threat to the hotel, he springs into action.