The Quest for Tonewood
A luthier is obsessed with the idea of crafting a violin, the sound of which is so exceptional that it will thrill the musician who plays it and caress the souls of those who hear it. This will require a special type of wood, cut from a hallowed tree that is only found in a Balkan forest. A musical quest that is as thrilling as a high-stakes treasure hunt.