Porn in the Hood
Mousten, Abdelkrim and Momo have been friends since childhood and have always lived in the high-rise blocks of Melun. Caps pulled down over their eyes and high-tops on their feet, all three suffer from the same problem: desperately single, and lacking motivation and ambition, they spend their time letting their lives slip by. Until the day they discover an auditions advertisement in a porn magazine. From their standpoint of no girls and no money, being a porn star seems like the best job in the world. However, it will transform into a journey of initiation and become the most important adventure in their lives.