Dinheiro Fácil
Friends Kostya and Zavgar come up with some illegal schemes of earnings. Money comes easy and goes easy. It seems that this success will be eternal, but each has its own trap, especially if you want even more money. Kostya starts a big game that can cost him and Zavgar their freedom, friendship and even their lives.