Midnight in the Garden of Good and Evil
The most important party of the Savannah Christmas season ends with a bang! When affable host Jim Williams (Kevin Spacey) shoots a man to death. The party is over, the investigation begins. Director Clint Eastwood weaves murder, mystery and voodoo into a sumptuous adaptation of the John Berendt bestseller based on true events. Spacey and John Cusack as a journalist drawn to Savannah’s decadence and eccentrics lead a nimble cast that includes Jack Thompson, Alison Eastwood and The Lady Chablis. For “one of the best American films of the year” (Boston Herald), rendezvous at Midnight in the Garden of Good and Evil.