Stampede
After a difficult separation, Serge Jr. takes his daughter Lily, 9, on a truck ride across Canada. They head to Alberta and it's legendary Badlands World's Best Truck Rodeo, a race Lily and him have been dreaming about. On the road, under his daughter's increasingly worried gaze, Serge will eventually need to face the music. A harsh and poetic road movie that delves into the mystery of father-daughter relationships.