Miller's Thriller
The latest and greatest from Storm Show Studios is of course our 10 year anniversary retrospective, "Miller's Thriller". Check out the best shots, lines, stunts and falls we have experienced over the last 10 years, including the early 90's of how producer Darrell Miller created the Storm Show franchise. Complete with interviews of leading characters in Storm Show films, and behind-the-lines rundown of the scariest & happiest moments we've experienced in the Jackson Hole backcountry. Don't be left out in the cold, get yer winter fix with Miller's Thriller!