Robots
In a world of sentient robots, striving young inventor Rodney Copperbottom wants to work for the avuncular Bigweld, whose Bigweld Industries makes spare robot parts. But Bigweld has just been deposed as company head by the villainous Phineas T. Ratchet, who wants to make all robots submit to profitable forced upgrades. In this animated adventure, Rodney and his friend Fender go underground to fight Ratchet's evil plans.