A Halloween Feast
As Angela Long, a former dancer, descends into madness, her dysfunctional family tries to cope as best they can. Their lives collectively spiral into chaos, including, a sadomasochistic power dynamic, and a bloody endeavor where a dinosaur may or may not be present. All the skeletons will come out at a Halloween night feast.