Janet Planet
In rural Western Massachusetts, 11-year-old Lacy spends the summer of 1991 at home, enthralled by her own imagination and the attention of her mother, Janet (Julianne Nicholson). In her solitary moments, Lacy inhabits an inner world so vivid that it begins to seep into the outside world, in Pulitzer Prize-winning playwright Annie Baker's sublime debut film and one-of-a-kind coming-of-age story.