The Sound of Scars
The story of three lifelong friends who overcame domestic violence, substance abuse and depression to form Life of Agony, one of the most influential bands in its genre, led by the very first openly transgender singer. Through the success of their groundbreaking 1993 debut "River Runs Red", hailed by Rolling Stone as "One of the Greatest Metal Albums of All Time", they channelled their cumulative life stories into a soundtrack for a broken generation. This newfound fame allowed them to suppress the tragedies of their past, but in its wake, new obstacles arose.