Born in Denver
Cowboys go to the largest crypto conference in North America and learn about blockchain technology from industry leaders to change their small oil and gas boomtown forever. The Town of Pecos City, Texas is home of the world's first rodeo, and now calculating complex mathematical problems in the desert.