Christmas Unplanned
Christmas in the Barand household is a sacred occasion! Especially for Vincent, the father, who is delighted to see the whole family together. When his children cancel at the last minute, he can't imagine spending the holidays alone with his wife. So, he decides to visit a retirement home to invite a lonely resident to come and celebrate Christmas with them. Monique and her best friend Jeanne quickly make themselves at home and create a merry mess... For the four of them, December 24 promises to be as explosive as it is unexpected!