The Emoji Movie
Hidden inside a smartphone, the bustling city of Textopolis is home to all emojis. Each emoji has only one facial expression, except for Gene, an exuberant emoji with multiple expressions. Determined to become "normal" like the other emojis, Gene enlists the help of his best friend Hi-5 and a notorious code breaker called Jailbreak. During their travels through the other apps, the three emojis discover a great danger that could threaten their phone's very existence.