Cypher
When computer expert Morgan Sullivan joins a huge multinational company, he assumes a new identity and is sent undercover to investigate corporate espionage. Before long, he finds himself caught up in a vicious cycle of paranoia and mistrust. Then along comes Rita, a sexy and smart secret agent who informs Sullivan that he's being brainwashed -- and that she is the only one who can help him.