Guardians of the Galaxy
Brash space adventurer Peter Quill finds himself the quarry of relentless bounty hunters after he steals an orb coveted by Ronan, a powerful villain. To evade Ronan, Quill is forced into an uneasy truce with four disparate misfits: gun-toting Rocket Raccoon, treelike-humanoid Groot, enigmatic Gamora, and vengeance-driven Drax the Destroyer. But when he discovers the orb's true power and the cosmic threat it poses, Quill must rally his ragtag group to save the universe.