Man Proposes, God Disposes
In this trans-Atlantic tale of love, loss and culture shock, we meet Karol, an aimless grifter who lives at home with his mother and sister in his native Poland. When he learns that his one-night stand with Brazilian tourist Bruna led to pregnancy, Karol moves to sweaty São Paulo, where the unlikely pair try and make sense of the muddied road ahead. Canadian photographer-turned-filmmaker Daniel Leo’s sophisticated debut is an eye-catching tale which poetically captures the push and pull between destiny and self-determination.