A Return to Salem's Lot
When an anthropologist moves to a small New England town with his 12-year-old son, the two soon discover that the town is populated by vampires. The vampires allow the two to live so the anthropologist can record their history; however, when he realizes that his son is falling under the monsters' sway, the anthropologist fights back. But it's hard to keep the undead down...