Heavyweights
Gerry is not looking forward to his summer vacation, since he'll be spending it at a camp for overweight boys in order to shed pounds. Fortunately, a kindly couple, the Bushkins, run the camp and make the process fun and relaxed. However, they're soon forced to declare bankruptcy and sell the camp to Tony Perkis, a fitness fanatic who turns the camp into a living nightmare of over-the-top training. But the kids plan to fight back.